Jag älskar smarta appar!

Det bästa jag vet är när jag hittar sätt att förenkla de där vardagsbestyren som tar extra tid. Jag tycker att teknikens utveckling har gjort det lättare att göra många olika saker, och jag är faktiskt en av dem som verkligen gillar att teknologin utvecklas. Jag är supernöjd med min telefon som jag har och jag tänkte dela med mig av några sätt jag älskar att använda den på. Dels redigerar jag bilderna som jag tar. Det finns massor av olika appar som man kan använda för det, och jag har ett par favoriter. Sök på ”Photo editor” eller något liknande så hittar du säkert massor av bra varianter. Jag tycker det kan bli så himla snyggt. Dessutom brukar jag sköta lite ekonomiska bestyr, hör och häpna, när jag åker buss! Jag använder Söderberg och partners app som är hur bra som helst. Ja, det var mina tips för dagen! Hoppas ni hittar någon bra app att ladda ned!
Hand som håller på med telefonen

Lämna en kommentar