Hemmet

Hej på er och GOD JUL! (snart i alla fall) Fler än jag som ser fram emot lite ledighet och lugnt och ro?

Jag tänkte egentligen bara kika in hör och ge er ett tips. Confident living rättare sagt, som har mycket snygga grejer som helst. Vissa saker får man betala lite extra för, men det tycker jag kan vara värt när det är ett bra märke och snygga grejer av hög kvalitet. Kombinera dessa med lite loppisfynd så går det jämt ut!

Jag har påbörjat ett litet göra-om-i-hemmet-projekt och är därför i full gång med att köpa hem diverse inredningssaker och möbler. Har helt klart för mig hur jag vill ha rummen som ska göras som, så jag håller utkik efter det mesta i rustikt trä och gröna nyanser (främst). Om ni har något tips kan ni gärna dela med er av det!

Ha det så bra så hörs vi!

Göra om i hemmet

Lämna en kommentar