Fiske

Ett fritidsintresse jag har, kanske lite otippat, är att fiska. Min farfar lärde mig att fiska som ung, och sedan dess har jag försökt att ta mig ut på vattnet åtminstone ett par gånger per år för att fiska.

Vare sig du är en van fiskare eller nybörjare har jag ett litet tips: HappyAngler. Det är en fiskebutik på nätet som har i stort sett allt du kan tänka dig inom fiske! Jag här köpt de flesta av mina fisketillbehör på nätet, och HappyAngler är helt klart bäst tycker jag.

I år har jag fått tag på två gäddor, och en av dem ska avnjutas till middag ikväll!

Gädda till middag

Kommentera

