Hammock i sommar

Jag har alltid varit så fokuserad på innemöbler och inomhusinredning, men nu när det är så (frukansvärt) varmt har jag börjat tänka mer på vad jag vill ha utomhus, främst på vårt landställe.

Först och främst ska jag införskaffa en hammock! Det måste ju vara en av de bästa utemöblerna som finns? Tänk att kunna ligga i den och ta en tupplur när det är varmt ute. Jag var lite inne på hängmatta först, men jag tror att hammock är mer bekvämt i längden…

Skönt med hammock i sommar

Kommentera

