Längtar efter vår

Jag vill att våren ska komma nu så att jag kan ta tag i vår fina uteplats och formge den så som jag vill. Jag har stora planer när det kommer till den nämligen. Blommor, nån buske, trädgårdsmöbler och lite annat. Vi har en ganska stor uteplats, och eftersom det är en bostadsrätt vi bor i, så kan vi ju i stort sett göra som vi vill även med den.

Ska så fort vårsolen kommer, kanske i april åka och handla det jag behöver, är väl bara att hålla ut, 3 månader till….

blommor

Kommentera

