Nya skidor och liftkort

Hej på er!
Har ni haft en bra jul? Min var toppen. Jag måste blogga om min julklapp. Jag fick ett par skidor och ett liftkort till Åre över nyår. Det är ett par curvingsskidor och de ska tyligen vara lättare att svänga med. Jag hoppas på det iallafall, för mina slalomkunskaper är väldigt ringrostiga. En perfekt julklapp (om än lite onödig) som jag kommer att ha använding av redan imorgon, förhoppningsvis. Vi åker till Åre i morgonbitti. Det ska bli skitskoj verkligen. Ska bli skönt att få motionera bort julmaten. Jag är ruskigt less på den. Jag tror att jag gått upp minst fem kilo. Helt ärligt vet jag inte, för jag har inte vågat att ställa mig på vågen.
hdifff

Kommentera

